معماری

مطالب مربوط به معماری

معماری

مطالب مربوط به معماری

نمونه هتل برتر دنیا از لحاظ تکنولوژی

نمونه هتل برتر دنیا از لحاظ تکنولوژی

Helix Hotel : Abu Dhabi

این هتل درحال ساخت است. پنل های آن ، انرژی خود را ازطریق باد وخورشید که دربیرون هتل است تأمین می کنند. در این هتل، شیشه غول پیکری وجود دارد که می تواند با باز کردن پنل های خود، هوای تازه و وزش های کنار دریا را به داخل بکشد.


 

 

 

 

Hotel Sax : Chicago

در این هتل علاوه بر اینترنت wi-fi ، تلویزیون های عریض و بزرگ وجود دارد که تقریباً سراسر یک اتاق را پوشش می دهند و نیاز میهمانان را به تلویزیون بر طرف می کنند. در طبقه ی ششم این هتل یک استودیو وجود دارد که برای تمام میهمانان رایگان است. جایی که شما می توانید موسیقی بشنوید، با کنسولتان بازی کنید و یا روی کاناپه ها به استراحت بپردازید. هر مسافر یک لپ تاپ و mp3 player دریافت می کند و می تواند تا وقتی که در هتل اقامت می کند از آن استفاده کند.

 

 

 

 

Hotel 1000 : Seattle

میهمانان این هتل ،در کنار لوله کشی کاملاً مبتکرانه ی آب و جاری شدن آب از پشت بام تا به حمام ها از سیستم بی صدای الکترونیکی زنگ درهم بهره می برند. تمیز کاران هتل، دکمه ای را روی در اتاق شما فشار می دهند که روی اسکنرهای مادون قرمز در داخل اتاق نمایش داده می شود.

 

 

 

The Peninsula Hotel : Tokyo

تکنولوژی در این هتل غوغا می کند. این هتل دارای دسترسی به 3000 ایستگاه رادیویی اینترنت، سیستم کنترل نورپردازی و همچنین تلفن های بی سیمی است که با Skype سازگار هستند و می توانید از آن ها در خارج هتل استفاده کنید.

 

 

 

Blow Up Hall : Poland

در لحظه ای که شما قدم به داخل هتل می گذارید، در لابی هتل، شما با 2400 تصویر کوچک مواجه می شوید که توسط دوربین های زیادی که در داخل هتل قرار دارند، گرفته شده است. چیزی به نام کلید و شماره های اتاق در این هتل به جز آی فون  وجود ندارد، به تمام میهمانان یک گوشی اپل داده می شود که بتوانند به اتاق خود دسترسی پیدا کنند و یا از امکانات دیگر آن استفاده کنند.

 

 

 

 

The Upper House : Hong Kong

در این هتل بدون کاغذ، به تمام  میهمانان آی پاد لمسی داده می شود که از قبل، بازی، موسیقی و همچنین اطلاعات مورد نیاز روی آن ذخیره شده است و دیگر ویژگی آن دسترسی به پهنای باند نامحدود است.

 

 

 

Mama Shelter : Paris

این هتل 172 اتاق دارد که هر کدام از اتاق ها سیستم 24 اینچی آی مک دارد و همین طور دسترسی به اینترنت بی سیم. چیزی که در اتاق های این هتل وجود دارد و در دیگر هتل ها کمتر دیده می شود مایکروویو است.

 

 

 

 

Montage : Beverly Hills

و اما ویژگی خاص این هتل برای افرادیست که به زیبایی خود بسیار اهمیت می دهند. این هتل دارای آیینه های ضد بخار در تمام حمام ها است . این هتل یکی از هتل های برتر دنیاست .

 

 

Element Hotels : Maryland

اتاق ها در این هتل  نورپردازی خاصی دارند که با حباب های خود و طراحی مبتکرانه از مصرف برق جلوگیری می کنند، همچنین، دوش های حمام، طوری ساخته شده اند که از هدر رفتن آب جلوگیری می کنند. در تمام اتاق ها، آشپزخانه وجود دارد به همراه کنسول نینتندو که برنامه آشپزی روی آن نصب شده است.

 

 

 

 

Pod Hotel : New York City

در این هتل همه مهمان ها به صورت شبکه به هم وصل هستند، که می توانند با هم تبادل اطلاعات داشته باشند. این هتل برای راضی کردن مسافران خود، اینترنت بی سیم ، تلویزیون های ال سی دی و آی پاد را روی هزینه هتل حساب نمی کند.

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.